Saturday

borang upu

Assalamualaikum
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih

dah isi borang upu? Aku belum isi lagi. maybe tunggu sampai result keluar dlu. Baru boleh merangka nak ke mana. Erm..sadisnya aku belum nampak lagi bayang bayang hala tuju aku ni. Semuanya aku depend pada result. Ya Allah , kau berikanlah aku keputusan yang terbaik dan cemerlang supaya aku dapat melanjutkan pelajaranku seterusnya berjaya di dunia dan akhirat. Aminnnn :)

Nak kata tak plan ape2 tu, bohonglah. Ada la jugak. Mengikut plan aku, if result aku oke, n aku dapat tawaran untuk masuk matriks, i'll not let the chance fly away. Tapi andai kata dapat tawaran mane2 u tak kisahlah kerajaan or swasta, i'll consider it. Fikir sebaik baik dan semasak masaknye. uhuhuhu..
Aku juga ade ura ura nak masuk maktab perguruan. Orang kata jadi cikgu je senang, keluar maktab terus boleh jadi cikgu. Betul ke? Tapi aku tengok ramai jugak lepasan maktab yang menganggur. Haa,,jelas di sini aku dah kompius.Kompiusssss..

Hari tu saje usha2 borang upu tu. Ya Rabbi!! fenin lah fenin . Tak tau nak pilih yang mana. Dia suruh pilih 3 bidang utama. Ade 7 pilihan. Kat situ je aku dah stuck tak tau nak pilih yang mana. Haishhh..
Bila ada kesempatan, aku cuba carik kat google pasal bidang2 tu. Bila dah tau lebih detail ke mana bidang tu boleh pergi, barulah kita dapat pilih yang mana kan. Tapi nampaknya , aku masih belum selesai korek detail tu. Insya Allah aku akan gali sedalam yang mungkin. Takdelah terkial kial sangat nak pilih time dapat result nti. Almost membe2 aku semuanya belum isi. Memang tgu result kua dlu arhh.

Aihhh, cuak dehh nak tgu result  ni. Lagi bape hari je sebenarnya. Ikut khabar angin yang berhembus sepoi sepoi ni tarikh keramat keluar result tu 22 Mac ni. Haddoy!

Eah, sebenarnya sudah cukup kelewatannye pun adoi untuk tidur. haha. ni sume gara gara Marina Nafisah. Ikutkan tadi dah nak tido dah. Saje turun bawah menyekodeng die buat apa , Tak masal soh aku teman die buat topping kek untuk wedding Abg Cah esok. hoho. teman jua lahh.. Adik sayang kakak tau!!! aw3. haha. ^ ^

Okelah, gudnite.daa~
terima kasih. be my followers

No comments: